Dobro došli na maximalium.rs!

Whey protein

 

Dostava na kućnu adresu je GRATIS bez ograničenja i uslova u roku 24h bilo gde u Srbiji !

description here
Očisti
Šifra:N/A Kategorija:
  • Detaljan opis
  • Komentari
  • Nutritivna tablica

Detaljan opis

Whey protein, kako se pravi?

Whey protein nije samo gorivo za mišiće, on se koristi kao dodatak ishrani. Protein surutke ili whey se (kako i ime kaže) dobija iz surutke prilikom proizvodnje sira. Surutka se prečišćuje i prerađuje u kompleksnom procesu u praškasti oblik. Koncentrisanje proteina surutke može da se uradi na dva niva čistoće. Koncentrisanje se vrši membranskom filtracijom, što su pore membrane sitnije to se veći udeo materija zadržava.

Kako Whey protein deluje?

Protein surutke je sigurno najpoznatiji suplement kada je u pitanju izgradnja mišića i toga smo svi svesni. Ono što većina ne zna je da pomaže ne samo one koji žele jače bicepse, već i one koji žele manje obime. Postoji par definisanih načina na koji proteini pomažu smanjenje težine.

Proteini pomažu u zadovoljenju apetita

Protein je poznat po tome da smanjuje glad, što rezultuje manjim unosom kalorija tokom dana. Mnoge dijete u praksi ne traju dugo jer dijeta podrazumeva manje hrane radi smanjivanja kalorija. Manje kalorija znači veću glad i potrebu da se jede. Ovo nam teško pada i mnogi zbog ovog odustaju. Pravi izazov je smanjivanje dnevnog unosa kalorija i regulisanje osećaja gladi. Taj osećaj gladi se delimično suzbija ishranom sa manje kalorija ali bogatom proteinima.

Whey pomaže kod dobijanja mišića

Treniranje pomaže u trošenju viška masti iz organizma, a visoko proteinska ishrana unapređuje efekat treninga. Ovakva ishrana pomaže izgradnju mišića pomoću aminokiselina koje sadrži, zato je preotein surutke svrstan u najbolje graditelje mišića.

Kako se Whey protein konzumira?

1 mericu preparata (30g) pomešati sa 250 ml hladne vode ili mleka i popiti. Jednu dozu preparata 30 minuta nakon treninga ili odmah nakon buđenja.

Normalan unos je od 0,8 – 1,2 g proteina po 1 kg telesne mase. To bi bilo oko 80 g dnevno za osobu od 80 kg. Međutim, kod fizički aktivnih osoba i onih koji bi da povećaju mišićnu masu ovaj odnos se povećava.

 

↓ Maximalium blog – Whey protein, Sve što trebate znati ↓


W3Schools

Ostavi odgovor

*Prosečan nutritivni sadržaj, kod različitih ukusa može biti razlike (±2%)